مزایای شرکت در دوره #آوسبیلدونگ #فناوری#اطلاعات

تضمین قرارداد کاری بعد از اتمام دوره آوسبیلدونگ
اشتغال بعد از پایان دوره
کمک به تهیه و تامین اسکان در آلمان
کمک هزینه برای ثبت نام شوله ها
بیمه درمانی و بازنشستگی از لحظه ورود به آلمان
وقت فوری مصاحبه سفارت
مهاجرت با هزینه پایین

شاخه‌های آوسبیلدونگ فناوری اطلاعات در آلمان

این دوره های آوسبیلدونگی از شما یک متخصص فناوری اطلاعات (IT) در شاخه‌های زیر می‌سازد:
متخصص فناوری اطلاعات و توسعه برنامه‌های نرم افزاری
متخصص فناوری اطلاعات برای یکپارچه سازی سیستم‌های اطلاعاتی
متخصص فناوری اطلاعات برای شبکه های دیجیتال
متخصص فناوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل داده ها و فرآیندها

دریافت حقوق ماهیانه در طول دوره آوسبیلدونگ

آوسبیلدونگ فناوری اطلاعات از آن دسته دوره های آموزشی در آلمان است که متقاضیان زیادی دارد ‌و این مسئله مرهون حقوق و مزایای خوبی است که در آتیه این رشته ترسیم شده است.
فناوری اطلاعات در زمره رشته های است که بازار کار خوبی برای آن به ویژه در یک کشور صنعتی همچون آلمان فراهم است. در حین دوره آوسبیلدونگ ماهانه حقوقی به شرکت‌کنندگان در این دوره پرداخت می‌شود.
‌میزان حقوق پرداختی: ۹۷۵ تا ۱۲۰۰ یورو
حداقل سطح زبان
سطح زبان آلمانی B1 یا B2

مدرک دانشگاهی
حداقل مدرک دیپلم یا بالاتر

محدودیت سنی
محدودیت سنی تا ۳۵ سال

سابقه کار
زیر سن ۲۵ سال سابقه کار مرتبط مزیت محسوب می‌شود | بالا سن ۲۵ سال نیاز به سابقه کار مرتبط می‌باشد

از مزایا فرصت شغلی آوسبیلدونگ فناوری اطلاعات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

کشور آلمان در بخش خدماتی و فنی، با کمبود جدی نیروی کار مواجه است اما دولت آلمان برای اینکه استاندارد مهارت‌های فنی افراد در قواره نیاز بخش صنعت و اقتصاد این کشور باشد؛ دوره‌های آموزشی مهارت محور و فنی و حرفه‌ای تحت عنوان «آوسبیلدونگ» برگزار می‌کند

مهاجرت کاری برنامه نویس به آلمان

حقوق برنامه نویس در آلمان
با استفاده از این موقعیت کاری می‌توانید موقعیت بسیار خوبی را برای خود در کشور آلمان فراهم کنید. حقوق ماهیانه برنامه نویسان در کشور آلمان بین ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ یورو است که جزو مشاغل با درآمد بالا در این کشور به حساب می‌آید. لازم به ذکر است به دلیل نیاز جدی آلمان به برنامه نویسان، دولت به همراه کارفرمایان در کنار حقوق عالی حمایت‌های مادی متنوعی از متقاضی انجام می‌دهند

بازار کار برنامه نویسان در آلمان

برنامه نویسی در هر جای جهان بازار کار خوبی دارد و فعالان این رشته، متناسب با سطح توانمندی‌هایشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. آلمان به عنوان کشوری که در سال گذشته میلادی، بر صدر اقتصاد‌های نوآور قرار گرفت؛ بازار کار خوبی برای فعالان دارد. ITکامپیوتر و رشته برنامه نویسی و.
کارفرمایان نیز ظرفیت‌های خوبی را برای جذب نیرو در این حوزه فراهم کرده‌اند، از جمله آنکه اقدام به جذب نیروی مهاجر در رشته مهندسی برنامه نویسی می‌کنند و این یعنی یک فرصت مغتنم برای فعالان این رشته، به جهت مهاجرت به آلمان.

بهترین ایالت آلمان برای برنامه نویسان

آلمان یکی از صنعتی‌ترین کشورهای دنیا است و هر ساله با تقاضای مهاجرت از طرف بسیاری از متخصصان همچون برنامه نویسان روبرو است.

در کنار این حجم از تقاضا، شاهد نرخ بسیار پایین بیکاری در این کشور هستیم و همین امر نشان دهنده بازار کار خوب آلمان برای تمامی رشته‌ها است.

پیشرفت تکنولوژی در این کشور، بازار کار برنامه نویسان را بیش از پیش داغ کرده است. به شکلی که خیلی از برند‌های بزرگ دنیا، که در آلمان حضور دارند، به برنامه نویس ماهر نیاز دارند.

این موضوع نشان‌دهنده آن است که ایالت‌های صنعتی آلمان مانند ایالت‌های باواریا، زارالند، برمن، نوردراین وستفالن، بادن-وورتمبرگ، برلین و هامبورگ می‌تواند بازار کار بسیار مطلوبی برای برنامه نویسان داشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویسان به آلمان

پاسپورت معتبر
مدارک مربوط به سوابق کاری و فعالیت های شغلی
گواهی بیمه درمانی مسافرتی معتبر در آلمان
گواهی لازم برای تعیین سطح معلومات زبان آلمانی
عکس گذرنامه‌ای
تکمیل فرم‌های مربوطه
اصل مدرک تحصیلی و تاییدیه آن
رزومه

شرایط مهاجرت برنامه نویس به آلمان

برنامه نویسان در صورت استفاده از ویزا کاری جهت مهاجرت به آلمان، مشمول هیچ محدودیت سنی نمی‌شوند و صرفا با داشتن حداقل دو سال سابقه کار مرتبط می‌توانند در کمترین زمان ممکن عازم آلمان شوند.

تسلط به زبان آلمانی یکی دیگر از شرایط مهاجرت کاری برنامه نویس به آلمان است. متقاضیان می‌توانند در سطح زبان آلمانی B1 پروسه مهاجرت خود را آغاز کنند و زمانی که به سطح B2 تسلط پیدا کردند، عازم آلمان شوند.

در خصوص حداقل سن متقاضیان مهاجرت کاری برنامه نویسی به آلمان هم هیچ قانونی وجود ندارد و تنها نظر کارفرما مهم است.

وظایف مهندس برنامه نویس در آلمان

یک برنامه نویس برای کار در آلمان باید یکسری مهارت و توانایی داشته باشد که این موارد جزء وظایف او محسوب می شوند. این وظایف مانند ارتباط کلامی، برای کار به عنوان بخشی از یک تیم، ارتباطات نوشتاری، برای نوشتن گزارش و بیان عقاید به وضوح، تحقیق، با استفاده از منابع مختلف اطلاعات، مدیریت زمان، برای مدیریت خواسته ها و پروژه های رقیب، توانایی حل مسئله، مدیریت پروژه و … است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *