#آوسبیلدونگ #آرایشگری در آلمان

اگر خلاق، اجتماعی و علاقه مند به مد و زیبایی هستید، آوسبیلدونگ آرایشگری در آلمان برای شما ایده آل است. آیا در زمینه آرایشگری یا زیبایی خلاقیت دارید یا پیش از این کار کرده اید؟ اگر پاسخ مثبت است، یک فرصت خیلی خوب در اختیارتان قرار دارد. کسانی که دارای پیش زمینه آموزشی آرایشگری هستند، برای این دوره ها بسیار مناسبند. در دوره آوسبیلدونگ آرایشگری در آلمان ، متقاضیان طراحی ماسک و مدل ها، استایل مو، آرایش و غیره را یاد می گیرید. با دوره آوسبیلدونگ آرایشگری در آلمان بیشتر آشنا شوید.

آوسبیلدونگ آرایشگری در آلمان چگونه است؟

این دوره آموزشی سه سال طول می کشد و به عنوان یک آموزش دوگانه و در مدرسه در نظر گرفته می شود. مدارس آموزشی ایالتی در هر جایی وجود ندارد، اما می توانید آنها را در شهرهای هامبورگ، کلن یا برلین پیدا کنید. با این وجود مدرسه آموزشی رسمی تعیین شده ای وجود ندارد، اما اولویت با استخدام کسانی است که دارای مدرک دانشگاهی هستند.
برای جبران این موضوع، بخش خاصی در آموزش آوسبیلدونگ به ویژه در مورد آموزش دوگانه طراحی شده که شامل یک دوره کامل شده کارورزی یا دوره سالانه کارورزی در حرفه هایی مانند آرایشگری مو، میکاپ آرتیست یا آرایشگری و زیبایی است اما در هر جایی نباید باشد.

آزمون استخدام در مدارس هنری

پروسه استخدام در مدارس هنری خصوصی میکاپ متفاوت است. مدرسه میکاپ Hasso von Hugo به عنوان نمونه، یکی از بهترین و مدرن ترین مدارس در آلمان است. می توانید انگیزه و علاقه خود را به این شغل در این مدرسه نشان دهید. دوره های آموزش پیشین در اینجا مدنظرنیست. آنچه برای این مدرسه اهمیت دارد، علاقه صادقانه، وقت شناسی و خلاقیت است. تخصص لازم را در کلاس های این مدرسه کسب خواهید کرد. در مدارس دیگر دوره آوسبیلدونگ آرایشگری در آلمان نیز می توانید توانایی های خود را برای آزمون استخدام نشان دهید.

چه کسانی می توانند در دوره آوسبیلدونگ آرایشگری آلمان شرکت کنند؟

برای شاغل شدن در حرفه آرایشگری باید خلاقیت زیادی داشته باشید، انگیزه بالا، استقامت و همچنین نداشتن استرس و به راحتی برخورد کردن با آدم ها از دیگر فاکتورهای لازم برای این دوره است. توجه داشته باشید از آنجایی که با بازیگران بین المللی سر و کار دارید باید زبان انگلیسی به خوبی بلد باشید. همچنین برخی فاکتورهای ظاهری نیز ملاک انتخاب است.

پس از دوره آوسبیلدونگ آرایشگری در آلمان ، کجا می توانید کار کنید؟

پس از این دوره کارآموزی می توانید یکی از خلاقانه ترین و در عین حال سخت ترین مشاغل در انتظار شماست. شما با هنرمندان، مدل ها و کارگردانان کار می کنید که حساسیت زیادی بر کار شما دارند. ساعات کاری نیز می تواند کاملا متفاوت و حتی گاهی سخت باشد. ممکن است در شب ها، اجراهای تئاتر و حتی صبح های خیلی زود مجبور به کار شوید. کار به عنوان میکاپ آرتیست در صنعت فیلم و تلویزیون،تئاتر و موسیقی، محصولات ویدئویی، فشن شوها و تبلیغات امکانپذیر است. با توجه به گستردگی این صنعت تقاضا برای این مشاغل بسیار قابل توجه است.

نوع دوره: آوسبیلدونگ آرایشگری در آلمان
طول دوره: سه سال
ساعات کاری: کار شیفتی ۱۴ تا ۱۶ ساعت کاری
حقوق: سال اول ۷۰۰ یورو / سال دوم ۸۰۰ یورو / سال سوم ۹۰۰ یورو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *