تجربه جهانی شدن با #سیم #کارت های #بین #المللی #آلمان

سیم کارت بین المللی چیست ؟
سیم کارت بین المللی سیم کارتی است که در همه یا اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران میتوانید از آن استفاده کنید و امکان برقراری تماس و دریافت و ارسال پیامک را داشته و همچنین قیمت مکالمه شما ارزان بوده و به اینترنت نیز دسترسی داشته باشید.
سیم کارت بین المللی
داشتن سیمکارت بین‌ المللی برای سفر به خارج از کشور یک نیاز بسیار ضروری است، اما مزایای این سیمکارت صرفاً برای سفرهای خارجی نیست و در ایران هم کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد. اما چرا داشتن این نوع سیمکارت اهمیت زیادی دارد و چه کسانی باید از سیمکارت بین المللی استفاده کنند؟
1- براي كساني كه سفر مي كنند
2-مدیران، تجار و کسانی که تعاملات کاری بین‌المللی دارند
3- براي كساني كه در ايران تجارت مي كنند
4- براي كساني قصد استفاده از وب سايت هاي اينترنتي دارند كه نياز به ثبت نام دارد.
5- براي كساني كه گيم بازي مي كنند
6- براي كساني كه در بازارهاي بورس جهاني كار مي كنند
7- براي كساني كه نياز به كيف پول اينترنتي دارند
8- برای کسانی که نیاز به وریفای در سایت های مالی خارجی دارند
9- فریلنسر ها freelancer برای عضویت در وبسایت های فریلنسری و ساخت اکانت فریلنسری
10- برای ساخت apple id (با توجه به تحریم کشورمان از سوی شرکت اپل مشترکین این شرکت در ایران برای فعالسازی اکانت های آیفون)
11- برای ثبت نام و وریفای حساب در سایت های مثل airbnb
12- برای ساخت اکانت و وریفای حساب paypal
13- برای وریفای حساب در شبکه های اجتماعی (تلگرام – واتساپ – وایبر – اینستاگرام – ایمو – اسکایپ و غیره)
14- وریفای کردن حساب های ارز دیجیتال
15- برای عضویت در سایت های معتبر بین المللی که شماره ایرانی نمی پذیرند نظیر آمازون
16- تجاری که به اعتبار بین المللی خود اهمیت میدهند به یک سیم کارت بین المللی نیاز مبرم دارند
17- افرادی که دارای مشاغل مهمی از جمله دکتر، مهندس، راننده، خلبان، بازرگان و … هستند که کیفیت کسب و کار و خدماتی که ارائه میکنند رابطه مستقیم و تنگاتنگی باکیفیت ارتباطات و در دسترس بودنشان دارد

سیمکارت بین المللی آلمان
اگر جز افرادی هستید به به دلایل کاری و تفریحی زیاد سفر میکنید و نیاز به سیم کارتی دارید که همیشه در دسترس باشید و یا به دلیل تحریم که نمیتوانید از شماره ایران خود در برخی سایت ها و سفارش های خود استفاده نمایید، برای حل این مشکل میتوانید از سیم کارت بین المللی استفاده نمایید که علاوه بر صرفه جویی 95 درصدی در مکالمات بین المللی، صاحب اعتبار کاری بالا خواهید شد.
پیش شماره این سیم کارت 0049 مربوط به کشور آلمان میباشد.
برخی از امکانات و ویژگی های این سیم کارت به شرح زیر میباشد:
سیم کارت فعال شده و از لحظه خرید قابل استفاده است.
ویژگی بسیار مهم: 99 درصد سیم کارت های اروپایی نیاز به احراز هویت دارند و فقط به ساکنین اروپا با اثبات سکونت در اروپا و کارت شناسایی اروپایی فروخته می شوند و سپس فعال می شوند. اما سیم کارت بین المللی ما فعال شده تحویل شما میشود و مرحله احراز هویت را ندارد.
این سیم کارت دارای 7.5 یورو شارژ اولیه است.
تا 95% در تماس ها در سفرهای برون مرزی صرفه جویی می شود.
در ایران بدون هیچ گونه مشکلی فعال و قابل استفاده است.
در صورت استقاده از این سیم کارت در خارج از ایران، هزینه مکالمات بسیار ارزانتری خواهید داشت.
این شماره دائمی هست و کافی است هر 6 ماه یک تماس چند ثانیه ای با آن برقرار کنید یا یک پیامک ارسال کنید تا برای همیشه فعال بماند.
سرویس های متنوع اینترنت و مکالمه با قیمت پایین و کیفیت فوق العاده در سرتاسر اروپا خواهید داشت.
دریافت اس ام اس از هر کجای دنیا و به هر تعداد رایگان خواهد بود.
این سیم کارت در هر نقطه ای از جهان به قوی ترین شبکه تلفن همراه را به صورت خودکار وصل خواهد شد.
روش های آسان و متنوع شارژ سیم کارت
بدون هیچگونه هزینه نگهداری
وقتی برای سفر به خارج از کشور قصد تهیه سیمکارت دارید، اصولاً سه راهکار پیش روی شماست:
1- تبدیل سیمکارت اپراتور داخلی (مثل ایرانسل) به سیمکارت بین المللی همان اپراتور
2- تهیه یک سیمکارت محلی از کشور مقصد
3- تهیه سیمکارت بین المللی
اگر از امکان بین المللی کردن سیمکارت‌های داخلی استفاده کنید باید به چند نکته دقت کنید؛
نکته اول اینکه کیفیت تماس‌ها عمدتاً پایین بوده و اگر اپراتور همکار در کشور مقصد، بعضی مناطق را پوشش ندهد، سیمکارت شما در همان مناطق با مشکل مواجه خواهد شد و نمی‌توانید توقع پوشش کامل داشته باشید.
نکته دوم اینکه تعرفه تماس‌ها بسیار بالاتر از حالت سوم یعنی استفاده از سیمکارت بین المللی خواهد بود، به عنوان مثال هزینه هر دقیقه مکالمه خروجی ایرانسل در حالت بین المللی در حدود 25 هزار تومان در دقیقه است، در حالی که هزینه تماس با مثلاً سیمکارت بین المللی www.germanyresidency.com در اروپا تقریبا رایگان و حدود 2 سنت بر دقیقه است. به علاوه اینکه کیفیت تماس با سیمکارت بین المللی بسیار بالاتر از تماس ایرانسلی می‌باشد.
نکته سوم اینکه اپراتورهای داخلی تعداد محدودی از کشورها را پوشش می‌دهند در حالی که سیمکارت بین المللی ما تقریباً همه کشورها (حدود 220 کشور) را پوشش می‌دهد.
راه حل بعدی شما، تهیه سیمکارت محلی از کشور مقصد می‌باشد. در این حالت باید سیمکارت خارجی را از یک مرکز فروش در کشور مقصد تهیه کنید، که در بعضی کشورها نیاز به ارائه مدارک هویتی دارد و به سادگی انجام نمی‌شود. البته بعد از پایان مسافرت سیم کارت به دردتان نمیخورد (سیم کارت محلی برای توریست ها دارای مدت اعتبار معینی صادر می شود) ضمن اینکه به هر کشوری که سفر میکنید باید یک شماره جدید به مشتریانتان بدهید که این اصلا با اصول کار تجارت مغایر است. این حالت مخصوصاً برای کسانی که قصد سفر به چند کشور مختلف را دارند اصلاً مناسب نیست، زیرا که در هر کشور باید سیمکارت همان کشور را تهیه کرد و این حالت شما را دچار سردرگمی خواهد کرد و وقت گیر خواهد بود. مضافاً به اینکه خانواده یا دوستان شما برای تماس با شما متحمل هزینه‌ زیادی برای برقراری تماس با یک شماره خارجی خواهند شد.
اما در حالت سوم شما با یک سیمکارت بین المللی امکان برقراری تماس با کیفیت در تقریباً همه کشورها را خواهید داشت و نیازی به تعویض، خرید یا تغییر کاربری سیمکارت در مناطق و کشورهای مختلف ندارید، همیشه در دسترس خواهید بود و بلافاصله پس از رسیدن به مقصد در همان فرودگاه می‌توانید با خانواده یا همکاران خود در تماس باشید.
سیمکارت بین المللی آلمان، علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، مزایای دیگری هم دارد که دقیقاً مناسب تجار، مدیران و اشخاصی است که تعاملات کاری بین المللی دارند. یک مزیت اینکه شماره تماس شما شماره آلمان خواهد بود که پرستیژ کاری بالایی دارد.
مزیت دیگر آن این است که با توجه به تحریم‌ها و سخت گیری‌های موجود که در دیگر کشورها در مورد تعامل با شهروندان ایرانی اعمال می‌شود، شما این امکان را دارید که به راحتی و بدون استفاده از شماره‌های ایرانی (با شماره آلمان) با کشورهای دیگر تماس گرفته یا شماره خود را در وبسایت‌های خارجی ثبت کنید و به امور اداری و تجاری خود رسیدگی کنید.
خرید سیم کارت بین المللی آلمان
در بخش سیمکارت بین المللی وبسایت ما میتوانید سیم کارت بین المللی خود را خریداری یا شارژ نمایید.
با خرید یک عدد سیم کارت بین المللی از www.germanyresidency.com در تمامی کشورها و قاره های جهان، اعم از اروپا و امریکا و استرالیا و آفریقا و حتی خود ایران با یک شماره در دسترس خواهید بود و مادام العمر شماره بین المللی اختصاصی خود را به مشتریان و عزیزان و دوستان و خانواده خود بدهید و حتی از اینترنت سیم کارت بین المللی استفاده کنید و لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *