یکی از سوالات متقاضیان مهاجرت از طریق #کارآموزی (آوسبیلدونگ) این است که از چه روشی و چگونه میتوانند آوسبیلدونگ های ارائه شده در آلمان را پیدا کنند.
هرچند پیدا کردن یک آوسبیلدونگ مناسب در شهر خوب با قابلیت پذیرش بالا و با حقوق خوب و احتمالا امکاناتی از قبیل غذا و محل خواب، نیاز به تجربه و استفاده از مشاور مجرب دارد، اما بصورت کلی برای پیدا کردن آوسبیلدونگ میتوان از سایت های معرفی شده در زیر استفاده کرد:
1-www.ausbildung.de
2-www.azubi.de
3- www.aubi-plus.de
4- www.berufe.tv
5- www.gehalt.de
6- www.jobboerse.arbeitsagentur.de
7- www.ihk-lehrstellenboerse.de

در مورد برخی رشته ها خصوصا #پرستاری، بهترین روش مراجعه به سایت بیمارستان ها و جستجو در بخش job وبسایت بیمارستان ها می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات و جزئیات بیشتر در خصوص مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت آلمان از طریق آوسبیلدونگ، میتونانید به بخش سوالات متداول وبسایت ما مراجعه فرمایید. در بخش اقامت کارآموزی (آوسبیلدونگ) آلمان و شرایط آن، شرایط سنی، تحصیلی و انواع آوسبیلدونگ ها توضیح داده شده است. اگر در این بخش موفق به یافتن پاسخ پرسش خود نشدید یا اینکه شرایط شما ویژه است، میتوانید در بخش سرویس مشاوره تلفنی با دریافت وقت مشاوره تلفنی، از سرویس اختصاصی ما جهت بررسی پرونده شما بصورت شخصی و انفرادی و دریافت پیشنهادهای مناسب با شر ایط خود بهره مند شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *