فقط با ۱۸ یورو سراسر #آلمان #سفر کنید
یکی از بهترین روش ها، استفاده از قطارهای بین شهری است . اين قطار ها به صورت کلی به سه نوع IE و EC و ICE تقسیم می شوند.
اگر شما تهیه بلیط قطار خود را به ساعت‌ها و روزهای نزدیک سفر موکول کنید ، قطعاً هزینه های چند برابری بابت خرید بلیط قطار پرداخت خواهید کرد. اما اگر تهیه بلیط خود را تا ۳ هفته قبل از سفر خود انجام دهید و در خصوص ساعت انجام زمان سفر، انعطاف‌پذیر باشید می توانید در ساعت های خاصی از روز با ۱۸ یورو از شمال تا جنوب آلمان و از شرق تا غرب آلمان را سفر کنید.
دو وبسایت زیر، بهترین وبسایت ها برای خرید بلیط قطار در آلمان می باشند:
1-www.omio.com
2-www.bahn.de
هر ود وبسایت دارای اپلیکیشن های بسیار خوبی هستند .
دو نکته جالب:
اولين نكته اين هست كه بدانید از هزینه بلیط قطار در صورتی که در زمان مناسب تهیه شود تا بعد از طول مسیر سفر نیست و به صورت ثابت حدود ۱۸ یورو می باشد.
و دومين نكته جالب اين هست كه هزینه بلیط برای قطار برون شهری برای کودکان در آلمان رایگان است.
اما اگر به هر دلیلی مجبور به خرید بلیط و سفر تاریخ های نزدیک شدید یک گزینه نسبتاً ارزان قیمت برای شما استفاده از بلیت Quer-durchs-Land-Ticket می باشد.
با این نوع بلیت شما می توانید با استفاده از قطارهای محلی ( البته زمان سفر شما در صورت استفاده از این نوع قطارها طولانی تر نیز خواهد شد) با هزینه نسبتاً ارزانی در کل آلمان به مدت یک روز سفر کنید این بلیط برای پنج نفر حدود ۴۹ یورو می باشد که بسیار به صرفه است .
یک گزینه دیگر استفاده از اتوبوس های Flixbus می باشد که هزینه نسبتاً معقولی دارند اما زمان سفر با آنها نسبتا طولانی است ولی برای تاریخ‌های نزدیک به سفر گزینه مناسبی می باشد.
کسانی که در آلمان زندگی می کنند و به دلایل کاری و سایر دلایل نیاز به تعداد بالای سفر دارند، می‌توانند برای خودشان Bahn Card خریداری نمایند که در سه نوع 25 ، 50 و 100 عرضه می‌شود با این کارت ها شما می توانید از 25 تا 100 درصد روی بلیط خود دریافت کنید.
یک گزینه عالی دیگر برای سفر داخل اروپا و آلمان، اجاره خودرو می باشد که در مطلبی اختصاصی به آن پرداخته خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *