در سال های اخیر، به دلیل تقاضای زیاد مهاجرت به آلمان و دریافت #اقامت #آلمان، تقاضا برای یادگیری زبان آلمانی به شدت افزایش یافته. در گذشته، تنها راه یادگیری زبان آلمانی، شرکت در کلاس های حضوری زبان بود و این کار برای فراگیران خارج از شهرهای بزرگ بسیار مشقت بار بود.
در سالهای اخیر، آموزش های رایگان زبان آلمانی فراوانی در یوتیوب قرار گرفته که همانند گنجی باارزش برای فراگیران زبان آلمانی و متقاضیان دریافت اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت، #آوسبیلدونگ، ویزای جستجوی کار، ویزای دانشجویی و ویزای پیوست به خانواده محسوب می شود. در اینجا به معرفی برخی از این کانال های #یوتیوب می پردازیم:
1- فرشته ثمری
yun.ir/n8wl05
فرشته ثمری از بهترین مدرسان زبان آلمانی در یوتیوب می باشد. بخش های زیادی از آموزش ایشان بصورت رایگان در لینک بالا قرار دارد. برخی از آموزش های ایشان نیز غیر رایگان بوده و باید در کانال های اختصاصی ایشان در تلگرام ثبت نام کنید.
2- آلمانی با سامی
yun.ir/b852gf
در این کانال، سامی با توضیحات مفصل و حرفه ای خود، زبان آلمانی را به شما آموزش میدهد. محتیات این کانال هر هفته و بصورت مستمر در حال افزایش است.
3- دویچ پرزیش تی وی
yun.ir/mmr6p7
در این کانال که سابقه ای طولانی دارد، با نزدیک به بیش از 1500 ویدئو هم زبان آلمانی و هم مهارت های زندگی در آلمان را فرا خواهید گرفت و یکی از غنی ترین کانال های یوتیوب آموزش زبان آلمانی است.
4- آلمانی به فارسی (اشکان)
https://yun.ir/bz7j17
در این کانال عالی، اشکان با نزدیک به 1500 ویدئو، زبان آلمانی را از صفر تا نزدیک سطح B2 به شما به بهترین شکل و رایگان آموزش میدهد.
5- آلمانی با سامان
yun.ir/a9ck1d
در این کانال یوتیوبی، تا کنون حدود 70 ویدئوی آموزش آلمانی به زبان فارسی قرار داده شده که میتواند برای فراگیران زبان آلمانی و کسانی که قصد دریافت اقامت آلمان را دارند، مفید باشد.

کانال هایی که تا اینجا معرفی شدند، آموزش زبان آلمانی به فارسی می باشند. اما اگر سطح زبان انگلیسی شما خوب است، گزینه های شما به شدت گسترده و متنوع می شود. در زیر، کانال های آموزش زبان آلمانی از طریق زبان انگلیسی معرفی می شوند.
1- آلمانی با مارتین
yun.ir/f9lkgg
در این کانال، مارتین با روشی جالب و طنز گونه، نکات گرامی و محاوره ای زیادی را به مخاطبین خود آموزش میدهد. مارتین تاکنون 115 ویدئوی آموزش زبان آلمانی تولید کرده و حدود 38000 دنبال کننده دارد.
این مطلب ادامه دارد و هر روز یک کانال جدید آموزش زبان آلمانی معرفی خواهد شد.
اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید، به سایت www.germanyresidency.com مراجعه نمایید و مشاوره ای مطمئن و خدماتی استثنایی دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *