آسبیلدونگ شیرینی پزی در آلمان 

یکی از پرطرفدارترین و پردرآمدترین دوره های آوسبیلدونگ است. شیرینی، شکلات، بستنی همیشه طرفداران خاص خود را دارد. در دوره های آوسبیلدونگ شیرینی پزی یاد می گیرید که انواع کیک و شیرینی و همچنین نان را درست کنید.

 اگر شیرینی پزی یکی از رشته های مورد علاقه شماست، پس دوره آوسبیلدونگ شیرینی پزی در آلمان بهترین گزینه برایتان به شمار می رود. نه تنها باید مهارت های شیرینی پزی را یاد بگیرید بلکه باید خلاقیت داشته باشید تا بتوانید توجه مشتری را جلب کنید.

آوسبیلدونگ شیرینی پزی در آلمان چگونه است؟

می خواهید بدانید که آوسبیلدونگ شیرینی پزی در آلمان چگونه است؟ این دوره آوسبیلدونگ در آلمان دوگانه است، به این منعاست که هم باید در یک آموزشگاه و هم در یک شرکت آموزش ببینید و دوره خود را سپری کنید. در پایان، امتحانی که شامل دو بخش عملی و کتبی است، از متقاضی گرفته می شود.

زمانی که دوره آموزش خود را با موفقیت پشت سر گذاشتید، یک گواهی می گیرید و می توانید کار خود را آغاز کنید.

با این دوره آوسبیلدونگ می توانید در کجا کار کنید؟

با گذراندن دوره های آوسبیلدونگ شیرینی پزی در آلمان می توانید در کافه ها، شیرینی پزی ها یا نانوایی ها، حتی در هتل ها و رستوران های بزرگ نیز کار کنید. موقعیت های شغلی متعددی در این دوره آموزشی وجود دارد.

آوسبیلدونگ آشپزی در آلمان یک کار کاملا هنری است که همه چیز را در آن خودتان انتخاب می کنید. در این دوره آوسبیلدونگ به طور مستقل یا در یک وتیم و در کارخانه محصولات را براساس ایده های خودتان یا نیازمندی های مشتری تهیه خواهید کرد.

تفاوت میان یک نانوا و شیرینی پز در چیست؟

در دوره آوسبیلدونگ شیرینی پزی ، محصولات مربوط به نان تولید نخواهید کرد و در واقع بیشتر یک کار هنری می آموزید. علاوه بر این، شیرنی پزی به عنوان یک محصول لوکس در نظر گرفته می شود و اغلب برای مراسم های خاص مانند عروسی و تولد مورد استفاده قرار می گیرد اما در این دوره همچنین یک هم پوشانی برای حرفه نانوایی وجود داردو برخی از شیرینی پزها ، نانوا نیز هستند.

زمانی که دوره خود را به اتمام رساندید، به یک شیرینی پز حرفه ای تبدیل خواهید شد، که پیش نیاز شما برای اداره کسب و کار شیرینی پزی خودتان و همچنین کارآموزان دیگر است. می توانید دوره های دیگری را نیز در یک دانشگاه پشت سر بگذارید تا بتوانید در بخش های مختلف صنعت غذا نیز مشغول به کار شوید.

مدت زمان: ۳ سال
ساعات کاری: کار شیفتی
ساعات کاری: روزهای هفته
حقوق: سال اول ۶۵۰ یورو / سال دوم ۷۴۵ یورو و سال سوم ۸۴۰ یورو


آیا می دانستید که…

– اندازه بزرگترین کیک جهان ۹۰ مترمربع است؟

– در آلمان یک رقابت قهرمانی بین شیرینی پزها وجود دارد؟

– یک شیرینی پز یک بستنی نیز تولید می کند؟

– کیک Black Forest محبوب ترین و شناخته شده ترین نوع کیک در آلمان است؟

شما باید به عنوان یک شیرینی پز کار کنید اگر…

– شیرینی پز نه فقط برای عیدها، بلکه همه سال برایتان یک علاقه باشد.

– به تزئین و طراحی علاقه مند باشید.

– کارهای عملی مورد علاقه تان باشد.

شما نباید به یک شیرینی پز تبدیل شوید اگر…

– حوصله کارهای دستی را ندارید.

– برقراری ارتباط با مشتری کار مورد علاقه تان نیست.

– ترجیح می دهید به جای اینکه کیک و شیرینی بفروشید، آنها را بخورید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *