برنامه #ویزای #اقامت #آلمان – سولینگن 2021
آیا به دنبال اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری در ملک یا یک سرمایه گذاری تجاری غیرفعال هستید؟ برنامه ویزای اقامت ویژه Solingen اخیراً به روز شده است و حتی برای خانواده های غیر اروپایی مقرون به صرفه تر شده است. در حالی که بصورت رسمی، هیچ برنامه ویزای طلایی آلمان وجود ندارد، اتباع خارجی که مایل به اخذ اقامت آلمان هستند، می توانند از طریق قوانین مهاجرت مربوط به خوداشتغالی، با انجام یک فعالیت اقتصادی در شهرداری محلی سولینگن، اقامت آلمان را به دست آورند.
همسر شما و همه فرزندان زیر 18 سال نیز اقامت آلمان را دریافت خواهند کرد.
در این برنامه اقامت منطقه ای آلمان، متقاضی باید سرمایه گذاری مستقیم خارجی در صندوق توسعه منطقه ای انجام دهد و در عوض، اقامت نامحدودی دریافت میکند که به سرمایه گذار و خانواده آنها امکان نقل مکان و استقرار خود را در یکی از امن ترین، باثبات ترین اقتصادهای جهان را میدهد.
برنامه ویزای GRVP اقامت آلمان در یک نگاه
در این برنامه، اقامت نامحدود به افراد غیر اتحادیه اروپا و خانواده های آنها اعطا شود. روند درخواست 2 تا 3 ماه طول می کشد. البته این زمان برای ایرانیان با توجه به روند طولانی دریافت وقت سفارت، بیشتر طول می کشد.
مزایای GRVP
سفر بدون ویزا در منطقه شنگن
برای حفظ وضعیت اقامت، حداقل تعداد روزهای اقامت مورد نیاز نیست
بازگشت سرمایه گذاری
اجازه اقامت در هر نقطه از آلمان
حق راه اندازی کسب و کار جدید در آلمان و یا اشتغال به کار
این برنامه به سرمایه گذار اجازه می دهد تا برای یک خانواده از جمله همسر و فرزندان زیر درخواست اقامت دهد و یک راه حل عالی برای اقامت دوم برای سرمایه گذاران کشورهایی که اجازه تابعیت مضاعف را نمی دهند محسوب می شود.
سرمایه گذاری مورد نیاز از 250000 یورو شروع می شود.
پیامدهای مالیاتی:
افرادی که مقیم آلمان در نظر گرفته می شوند، اما مقیم نیستند، فقط مالیات بر درآمدی که در آلمان به دست می آورند، پرداخت می کنند. اگر افراد بیش از 183 روز در سال را در آلمان بگذرانند یا این کشور را محل اصلی سکونت خود قرار دهند، کل درآمدشان مشمول مالیات می شود.
حداقل شرایط سرمایه گذاری
به منظور واجد شرایط بودن برای اقامت آلمان تحت این برنامه، باید سرمایه گذاری واجد شرایط را در یک شرکت توسعه کارآفرینی به مبلغ 250000 یورو برای حداقل 5 سال از تاریخ صدور گواهی اقامت خود داشته باشید.
سرمایه گذاری در پروژه توسعه املاک و مستغلات انجام می شود.
حداکثر 10 سرمایه گذار برای هر شرکت OHG و هر کدام 250000 یورو سرمایه گذاری می کنند.
این پروژه برای هر ساختمان به فازهایی تقسیم می شود: اداری، مسکونی، مهدکودک، مدرسه یا مرکز پزشکی
چارچوب زمانی توسعه برای هر مرحله 2-3 سال است.
پس از تکمیل پروژه، ساختمان با بازده هدف 3-5٪ اجاره داده می شود.
پس از حداقل 5 سال (و پس از تکمیل و اجاره ساختمان و دریافت اقامت دائم 10 سرمایه گذار )، روند فروش شروع می شود.
انتظار می رود روند فروش حداقل 12 ماه طول بکشد تا فروش تایید شود.
سپس عواید فروش بین تمام سهامداران و شرکت توزیع خواهد شد.
الزامات و هزینه های سرمایه گذاری GRVP برای یک خانواده 4 نفره
سرمایه
250000 یورو
هزینه های درخواست و پردازش
65000 یورو
هزینه های قانونی درخواست
20000 یورو
کارت اقامت و گواهی
1280 یورو
ملک اجاره ای (3 سال)
20000 یورو
توجه: هزینه کل GRVP تقریباً 355356 یورو برای هر خانواده است. موارد فوق شامل آدرس اجاره ای در سولینگن به مدت سه سال است. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که این برآورد بر اساس میانگین هزینه های اجاره در شهر است.
سایر الزامات :
الزامات اقامتگاه: انتظار می رود متقاضی برای 3 سال اول اقامت، یک آدرس سکونت در Solingen داشته باشد. محل سکونت میتواند اجاره یا خریداری شود و باید در Solingen باشد تا زمانی که متقاضی اصلی برای اقامت دائم واجد شرایط شود. سپس می توان آن را به هر مکانی در آلمان تغییر داد. محل سرمایه گذاری در Solingen است، با این حال شما مجاز به زندگی و اقامت در هر جای آلمان خواهید بود.
آلمان بر خلاف کشورهای مثل پرتغال،اسپانیا و یونان تا کنون هیچ گونه طرح اعطای اقامت با سرمایه گذاری نداشته و این طرح یک فرصت استثنایی محسوب می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *