درباره آوسبیلدونگ فروشندگی در آلمان چه می دانید ؟ آیا با محصولات مختلف آشنا هستید؟ آیا یک فروشگاه کوچک مخصوص به خود دارید؟ اگر اینگونه است بعد نیست به دوره آوسبیلدونگ فروشندگی در آلمان ، یکی از پرطرفدارترین دوره های آوسبیلدونگ نیز بیندیشید. باید در نظر بگیرید که برای فروشنده شدن، آموزش را به پایان برسانید.

ساعت کاری منظم دقیقا چیزی است که می‌خواهید، شما ترجیح می دهید در طول روز کار کنید و مخصوصا در معامله با مردم مهارت دارید. حلقه دوستانتان شما را به خوبی سازمان یافته توصیف می کند، شما می دانید که چگونه نظم را حفظ کنید. وقتی حرف حساب و کتاب می آید، هیچ کس نمی تواند شما را به این راحتی گول بزند. با این تفاسیر، دوره های آوسبیلدونگ آلمان بهترین گزینه برای تکمیل مهارت‌ هایتان است.

آوسبیلدونگ فروشندگی در آلمان چگونه است؟

شما می توانید آموزش دو ساله را به عنوان فروشنده هم در مدرسه آموزشگاه و هم در شرکت (یعنی دوگانه) یا صرفا در آموزشگاه به پایان برسانید. در آموزش شرکت، می توانید از بین فروشگاه های تخصصی مختلف در بخش خرده فروشی – از فروشگاه های مبلمان، فروشگاه های سخت افزار، سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ گرفته تا فروشگاه های مد یکی را انتخاب کنید. به عنوان یک کارآموز، شما عمدتا در اتاق های فروش، انبار یا دفتر کار خواهید کرد.

به خصوص شرکت های بزرگ و باتجربه آموزشی نیز این فرصت را به شما ارائه می دهند تا در دوره های آموزشی و سمینارها شرکت کنید. علاوه بر این، هر کارآموز غالبا به اصطلاح حامی دارد ، یعنی شما یک همکار را می بینید که دوره آموزش خود را به پایان رسانده است و با مشاوره و به صورت عملی در کنار شماست.

در آوسبیلدونگ فروشندگی آلمان چه چیزهایی می آموزید؟

سال اول

در سال اول آموزش به عنوان فروشنده، اصول کار را یاد خواهید گرفت. در خرده فروشی ها مشتری همه چیز است. بنابراین چگونگی راضی نگه داشتن مشتری در برنامه درسی شما بسیار مهم است. همچنین می توانید نمای کلی از دامنه کالاها را بدست آورید و یاد بگیرید که چگونه از سیستم صندوق پول استفاده کنید.

در اولین سال آموزش خود به عنوان فروشنده ، همچنین می فهمید که اگر مشتری می خواهد کالای خود را مبادله یا شکایت کند، چه کاری باید انجام دهید. هر چقدر هم بفروشید، قفسه ها هرگز خالی نیستند. این به این دلیل است که شما به عنوان فروشنده، همیشه چشم به دامنه محصول دارید و کالاهای فروخته شده را به موقع سفارش می دهید.

سال دوم

در سال دوم آوسبیلدونگ فروشندگی در آلمان ، می توانید از بین چهار مهارت ها اختیاری یکی را انتخاب کنید. این مهارت ها شامل «دریافت و ذخیره کالا»؛ همه چیز حول موجودی کالا و نظارت بر فروش و همچنین تحویل کالا می چرخد. چه تعداد کالا فروخته شده است، چه تعداد باید دوباره سفارش داده شوند، آیا کالاهای تحویل شده خوب هستند، چگونه می توان آنها را به صورت مطلوب ذخیره کرد؟

مهارت دوم «مشاوره و فروش»، که تمرکز بر مشتری است. شما متخصص مشاوره های شخصی و حل تعارض هستید. مهارت سوم تمرکز بر «صندوق پول» است. در بسیاری از مشاغل، سرعت و دوستی بسیار مهم است، زیرا اطمینان حاصل می کنید که مشتریان می توانند هزینه کالاهای خود را پرداخت کنند یا سریع و بی دغدغه آنها را مبادله کنند. چهارمین مهارت انتخابی در حوزه «بازاریابی» است.

نوع آوسبیلدونگ: فروشندگی
مدت زمان: ۲ سال
حقوق: سال اول ۹۹۰ یورو/ سال دوم ۱۰۴۵ یورو و سال سوم ۱۱۲۰یورو

حقوق دریافتی: سال اول ۷۵۰ یورو / سال دوم ۸۳۵ یورو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *